JAK NA TO . . .
© 2007-2017 IZON s.r.o.
Czech Tourism.jpg
Kudy z nudy

» FAQ

Jak vypadá a co obsahuje dárkový balíček?

Dárkový balíček je krásná složka nebo plechová dóza (záleží na Vás co si zvolíte), ve které naleznete certifikát, průvodní dopis s blahopřáním, bližší informace k Vámi zvolenému zážitku, CD s přehledem všech zážitků a obchodními podmínkami. Navíc v balíčku není cena zážitku, takže je připravený rovnou k předání.

Jak rychle a za jakou cenu mi můžete dárkový balíček doručit?

Rychlost doručení závisí na Vámi zvoleném typu dopravy:

Dárkový balíček pro Vás může být připraven k vyzvednutí do jedné hodiny od objednání na sídle firmy zcela zdarma.

Dárkový balíček si můžete ihned koupit na našich prodejních místech. Na těchto místech lze zakoupit pouze Univerzální certifikát Eldorado pass ve všech dostupných hodnotách. U těchto dárkových balíčků bohužel z technických důvodů nelze mít konkrétní oslovení, blahopřání a podpis. Je zde použito univerzální oslovení a blahopřání.

Dárkový balíček Vám může být dodán prostřednictvím EMS za cenu 125,- Kč.

Dárkový balíček Vám může být dodán prostřednictvím České pošty za cenu 95,- Kč.

Při objednávce nad 10.000,- Kč je doprava zdarma.

Objednávky po 15:00 budou expedovány až následující pracovní den.

Jakým způsobem balíček zaplatím?

Můžete hotově na sídle firmy nebo na našich prodejních místech. Také máte možnost zaplatit balíček bezhotovostním převodem a to v případě, že balíček jde rovnou obdarovanému. Ve všech ostatních případech Vám přijde balíček na dobírku. Ze zákona máte při nákupu přes internet nárok po dobu 14 dnů od koupě na vrácení celé částky při nespokojenosti s produktem. Takže se nemusíte ničeho bát.

Jak funguje univerzální certifikát Eldorado pass?

V případě, že jste se rozhodli někoho obdarovat našim zážitkem, tak Vám náš univerzální certifikát Eldorado pass jistě ulehčí rozhodování. Stačí jen koupit jeden z našich univerzálních certifikátů, přičemž každý z nich je na jiný počet bodů. Obdarovaný si potom sám vybere jemu nejpříjemnější zážitek/-y za danou hodnotu bodů.

Jak funguje využití univerzálního certifikátu Eldorado pass ?

Velice jednoduše. Stačí si jen na našich webových stránkách vybrat zážitek který byste si přáli prožít. Poté si už jen zjistíte (v tabulce pod každým zážitkem) cenu v Eldorado bodech pro Vámi vybraný počet lidí, délku trvání a lokalitu. NEOBJEDNÁVÁTE!

Jakmile se rozhodnete pro nějakou variantu, stačí jen zavolat našemu operátorovi, který se Vás zeptá na potřebné informace z Vašeho univerzálního certifikátu Eldorado pass . Poté si už jen navolíte konkrétní zážitky, které jste si předtím vybrali.

Musím při objednání vědět datum využití služby?

Nemusíte, protože certifikáty mají platnost 9 měsíců. To dává obdarovanému spoustu času, aby se spojil s našim operátorem a sjednal si termín, který mu vyhovuje.

Jde platnost certifikátu prodloužit?

Ano, jde. V případě zájmu o prodloužení kontaktujte našeho operátora a on Vám s tímto krokem rád pomůže. Prodloužení je zpoplatněno administračním poplatkem 350,- Kč a může být provedeno pouze v době platnosti certifikátu.

Propadl mi certifikát. Mohu ho ještě aktivovat nebo využít?

Rezervace termínu i využití zážitku musí proběhnout v době platnosti certifikátu. Tato doba je 9 měsíců. V případě, že Vám certifikát propadl, je bohužel již neplatný.

Ztratil jsem certifikát, mohu požádat o náhradní?

Ano, můžete. Kontaktujte prosím našeho operátora a on Vám s tímto problémem rád pomůže. Tato výměna bude provedena až po uplynutí platnosti certifikátu a je zpoplatněna částkou 350,- Kč.

Vyskytuje se někde v balíčku cena zážitku?

Můžeme Vás uklidnit, cena se v balíčku nevyskytuje. Balíček je připraven k předání.

Je možné uvést v blahopřání jméno obdarovaného?

Ano, i toto je možné. Navíc si můžete i navolit text konkrétního blahopřání a ještě se pod něj podepsat. Stačí jen vše zadat v objednávce.

Jakým způsobem si rezervuji termín na koupený zážitek?

Stačí jen zavolat na telefonní číslo 774/405585 a operátor s Vámi daný termín sjedná. Podrobnější informace naleznete také v dárkovém balíčku, který Vám přijde při objednání zážitku.

Uvidí obdarovaný v balíčku pořizovací cenu?

Můžeme Vás ujistit, že cena se v balíčku nikdy neobjeví!

Nevím, jaký zážitek darovat mým rodičům. Poradíte mi?

Jelikož každému člověku se líbí něco jiného, doporučujeme náš univerzální certifikát Eldorado pass. Stačí si jen navolit, jakou částku chcete investovat do dárku / -ů a Vaši rodiče si sami vyberou zážitek, který se jim bude nejvíce líbit. Navíc Vaši rodiče nikde neuvidí cenu tohoto dárku, protože univerzální certifikát je řešen bodovým systémem, kde každý zážitek je za určitý počet bodů.

Dostal jsem univerzální certifikát Eldorado pass , mohu si na něj vybrat více zážitků nebo jen jeden?

Můžete si na něj vybrat zážitků kolik je libo. V případě, že hodnota zážitků přesáhne bodovou hodnotu Vámi drženého certifikátu, stačí rozdíl jen doplatit. V opačném případě Vám váš nevyužitý kredit u nás zdarma uložíme na dobu 12 měsíců k dalšímu nákupu.

Jsou certifikáty přenosné i pro jiné osoby?

Ano, jsou. Kdokoliv vlastní certifikát, může ho využít. Proto si prosím dávejte pozor na případnou ztrátu, protože Eldorado nenese odpovědnost za případné zneužití.

Je seznam zážitků na CD v dárkovém balíčku aktuální?

Bohužel seznam zážitků je aktuální v době vydávání CD a to je cca jedenkrát měsíčně. Eldorado se Vám snaží neustále přinášet co možná největší počet nových zážitků, a proto se některé aktivity nedostanou ihned na CD. Aktuální přehled všech nabízených zážitků naleznete na www.netradicnizazitky.cz

Je možné koupit zážitek na firmu?

Ano, je to možné. Stačí jen vyplnit v objednávkovém formuláři název Vaší firmy, IČ a DIČ.

Je možné nechat si poslat balíček na jinou adresu než je moje?

Ano. V případě, že by Vás například náš kurýr nezastihl doma, stačí zadat v objednávkovém formuláři náhradní adresu, kde budete k zastižení a balíček na ni přijde na dobírku. V případě, že budete chtít poslat balíček rovnou na adresu obdarovaného, je nutné daný zážitek nejprve uhradit bezhotovostním převodem.

Je možné získat speciální podmínky při odběru většího počtu zážitků?

Ano, rádi Vám vytvoříme speciální nabídku dle množství odebraných zážitků. Kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na telefonním čísle 774/405585.

Nemůže se rozhodnout mezi více zážitky, poradíte mi?

Samozřejmě. Nejlepší je vyzkoušet všechny zážitky, které se Vám líbí. :-) Pokud ale i přesto budete chtít prožít jen jeden zážitek, obraťte se na našeho operátora na telefonním čísle 774/405585 a on Vám rád pomůže s rozhodováním, který ze zážitků by byl pro Vás nejvhodnější.

Dostala jsem jako dárek Váš zážitek. Mohu ho vyměnit za jiný zážitek?

Samozřejmě můžete. Tato výměna je ale zpoplatněna částkou 350,- Kč.

Je možná účast diváků při využívání zážitku?

U většiny zážitků je to naprosto bez problémů. Účast diváků vytváří příjemnou atmosféru, obzvlášť pokud se zážitku účastní, jako divák i dárce. Navíc je možno pořizovat fotografie nebo videozáznam z těchto nezapomenutelných chvil. Podrobnější informace naleznete vždy v popisu daného zážitku v kolonce diváci.


Máte další otázky? Napište nám a my Vám rádi odpovíme.

Váš příspěvek:
Jméno:
Příjmení:
Společnost:
Funkce:
E-mail:
Telefon:   Kontaktujte mne, prosím
Přiložit soubor:
 
    

Tučně vyznačené údaje jsou povinné a bez jejich vyplnění nebude možné váš email odeslat.
Děkujeme za pochopení.