Často kladené dotazy

Jak vypadá a co obsahuje dárkový balíček?

Dárkový balíček je krásná složka nebo plechová dóza (záleží na Vás co si zvolíte), ve které naleznete certifikát, průvodní dopis s blahopřáním, bližší informace k Vámi zvolenému zážitku a postup jak si provést rezervaci. Navíc v balíčku není cena zážitku, takže je připravený rovnou k předání.
 

Jak rychle a za jakou cenu mi můžete dárkový balíček doručit?

Rychlost doručení závisí na Vámi zvoleném typu dopravy:

Dárkový balíček pro Vás může být připraven k osobnímu vyzvednutí do jedné hodiny od objednání na sídle firmy zcela zdarma.

Dárkový balíček si můžete nechat poslat na e-mail a máte ho ihned po zaplacení. Pokud objednáváte o víkendu nebo mimo naši pracovní dobu, tak doporučujeme zvolit úhradu platební kartou. V případě, že by jste zvolila úhradu převodem, bude vám poukaz poslán až po zaúčtování platby (tzn. nejbližší pracovní den).

Dárkový balíček Vám může být dodán prostřednictvím EMS za cenu 129,- Kč.

Dárkový balíček Vám může být dodán prostřednictvím České pošty za cenu 59,- Kč.

Objednávky po 15:00 budou expedovány až následující pracovní den.
 

Jakým způsobem balíček zaplatím?

Můžete hotově v sídle naší firmy, platební kartou na našem webu, bezhotovostním převodem nebo dobírkou. Záleží tedy jen na vás co preferujete.
 

Jak funguje univerzální certifikát?

V případě, že jste se rozhodli někoho obdarovat našim zážitkem, tak Vám náš univerzální certifikát jistě ulehčí rozhodování. Stačí jen koupit jeden z našich univerzálních certifikátů, přičemž máte na výběr širokou škálu různých hodnot. Obdarovaný si potom sám vybere jemu nejpříjemnější zážitek/-y za danou hodnotu. Jak má obdarovaný postupovat samozřejmě nalezne ve svém dárkovém balení.

Více informací o univerzálním poukazu naleznete ZDE.
 

Musím při objednání vědět datum využití služby?

Nemusíte, protože certifikáty mají platnost 9 měsíců. To dává obdarovanému spoustu času, aby si sjednal termín, který mu vyhovuje.
 

Jde platnost certifikátu prodloužit?

Ano, jde. V případě zájmu o prodloužení vyplňte potřebný formulář v sekci Prodloužení certifikátu a certifikát vám prodloužíme.

Prodloužení je zpoplatněno administračním poplatkem 350,- Kč a může být provedeno pouze v době platnosti certifikátu.
 

Propadl mi certifikát. Mohu ho ještě aktivovat nebo využít?

Rezervace termínu i využití zážitku musí proběhnout v době platnosti certifikátu. Tato doba je 9 měsíců. V případě, že Vám certifikát propadl, je bohužel již neplatný.
 

Ztratil jsem certifikát, mohu požádat o náhradní?

Ano, můžete. Kontaktujte prosím našeho operátora a on Vám s tímto problémem rád pomůže. Tato výměna bude provedena až po uplynutí platnosti certifikátu a je zpoplatněna částkou 350,- Kč.
 

Vyskytuje se někde v balíčku cena zážitku?

Můžeme Vás uklidnit, cena se v balíčku nevyskytuje. Balíček je připraven k předání.
 

Je možné uvést v blahopřání jméno obdarovaného?

Ano, i toto je možné. Navíc si můžete i navolit text konkrétního blahopřání a ještě se pod něj podepsat. Stačí jen vše zadat v objednávce.
 

Jakým způsobem si rezervuji termín na koupený zážitek?

Klikněte v záhlaví stránky na odkaz Rezervace termínu. Poté zadejte kód Vašeho certifikátu a vyplňte nově otevřený formulář. V tomto formuláři zadáte i vámi požadované datum nebo si vyberete z nabízených termínů.

 Podrobnější informace naleznete také v dárkovém balíčku, který Vám přijde nebo v záložce Rezervace.
 

Uvidí obdarovaný v balíčku pořizovací cenu?

Můžeme Vás ujistit, že cena se v balíčku nikdy neobjeví!
 

Nevím, jaký zážitek darovat mým rodičům. Poradíte mi?

Jelikož každému člověku se líbí něco jiného, doporučujeme náš univerzální certifikát. Stačí si jen navolit, jakou částku chcete investovat do dárku / -ů a Vaši rodiče si sami vyberou zážitek, který se jim bude nejvíce líbit. 
 

Dostal jsem univerzální certifikát, mohu si na něj vybrat více zážitků nebo jen jeden?

Můžete si na něj vybrat zážitků kolik je libo. V případě, že hodnota zážitků přesáhne hodnotu Vámi drženého certifikátu, stačí rozdíl jen doplatit. V opačném případě bohužel o nevyčerpanou hodnotu přicházíte.
 

Jsou certifikáty přenosné i pro jiné osoby?

Ano, jsou. Kdokoliv vlastní certifikát, může ho využít. Proto si prosím dávejte pozor na případnou ztrátu, protože Eldorado nenese odpovědnost za případné zneužití.
 

Je možné koupit zážitek na firmu?

Ano, je to možné. Stačí jen vyplnit v objednávkovém formuláři název Vaší firmy, IČ a DIČ.
 

Je možné nechat si poslat balíček na jinou adresu než je moje?

Ano. V případě, že by Vás například náš kurýr nezastihl doma, stačí zadat v objednávkovém formuláři náhradní adresu, kde budete k zastižení. V případě, že budete chtít poslat balíček rovnou na adresu obdarovaného, je nutné daný zážitek nejprve uhradit.
 

Je možné získat speciální podmínky při odběru většího počtu zážitků?

Ano, rádi Vám vytvoříme speciální nabídku dle množství odebraných zážitků. Kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na telefonním čísle 774 405 585.
 

Nemůže se rozhodnout mezi více zážitky, poradíte mi?

Samozřejmě. Nejlepší je vyzkoušet všechny zážitky, které se Vám líbí. :-) Pokud ale i přesto budete chtít prožít jen jeden zážitek, obraťte se na našeho operátora na telefonním čísle 774 405 585 a on Vám rád pomůže s rozhodováním, který ze zážitků by byl pro Vás nejvhodnější.
 

Dostala jsem jako dárek Váš zážitek. Mohu ho vyměnit za jiný zážitek?

Samozřejmě můžete. První výměna je dokonce ZDARMA. Další výměny jsou ale zpoplatněny částkou 350,- Kč.
 

Je možná účast diváků při využívání zážitku?

U většiny zážitků je to naprosto bez problémů. Účast diváků vytváří příjemnou atmosféru, obzvlášť pokud se zážitku účastní, jako divák i dárce. Navíc je možno pořizovat fotografie nebo videozáznam z těchto nezapomenutelných chvil. Podrobnější informace naleznete vždy v popisu daného zážitku v kolonce diváci.